Wtorek, 20.10.2020. Namesday celebrate:

Jesteś tutaj: Strona głównaReklamacje

Reklamacje

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru.

 

Jak złożyć reklamację, aby została przyjęta do rozpatrzenia?

  • Składając reklamację należy podać: nr zamówienia lub imie i nazwisko odbiorcy kwiatów
  • Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie zdjęć reklamowanych kwiatów.
  • Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia.

 

Reklamacje proszę przesyłać na e-mail: kurierkwiaty@gmail.com

 

Inne reklamacje muszą byc zgłoszone w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, przedstawimy odpowiednie propozycje rekompensaty.

 

Ważna informacja:

26-05-2020

Uwaga z powodu przeciążenia serwera możlwe jest opóźnienie w udzielaniu odpowiedzi mailowych.

Wszystkie opłacone zamówienia są w trakcie realizacji i są dostarczane wg kolejności napływania. Kurierzy starają się dostarczać kwiaty w wyznaczonych godzinach, ale możliwe są opóźnienia.

Jeżeli PayU potwierdziło płatność - zamówienie jest na pewno realizowane. Status można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w kwiaciarni.

Ewentualne reklamacje braku dostawy proszę zgłaszać następnego dnia roboczego po wyznaczonym terminie doreczenia.

Prosimy o wyrozumiałość.

 

Zespół KurierKwiaty.pl