Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku potwierdzenia odbioru.
Jak złożyć reklamację, aby została przyjęta do rozpatrzenia?
Reklamacje proszę przesyłać na e-mail: kurierkwiaty@gmail.com
Inne reklamacje muszą byc zgłoszone w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, przedstawimy odpowiednie propozycje rekompensaty.
Ważna informacja:
26-05-2020
Uwaga z powodu przeciążenia serwera możlwe jest opóźnienie w udzielaniu odpowiedzi mailowych.
Wszystkie opłacone zamówienia są w trakcie realizacji i są dostarczane wg kolejności napływania. Kurierzy starają się dostarczać kwiaty w wyznaczonych godzinach, ale możliwe są opóźnienia.
Jeżeli PayU potwierdziło płatność - zamówienie jest na pewno realizowane. Status można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w kwiaciarni.
Ewentualne reklamacje braku dostawy proszę zgłaszać następnego dnia roboczego po wyznaczonym terminie doreczenia.
Prosimy o wyrozumiałość.
Zespół KurierKwiaty.pl