Jak wysłać kwiaty kurierem kwiatowym za granicę?

 

 

 

 

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Nie mogę wpisać nr telefonu odbiorcy - wyświetla się, że jest nieprawidłowy

 

W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa może działać nieprawidłowo. Rozwiązaniem jest wpisanie 000000000 (9 zer) i podanie telefonu kontaktowego do odbiorcy w okienku INSTRUKCJE SPECJALNE

 

2. Nie mogę wpisać kodu pocztowego odbiorcy - wyświetla się że jest nieprawidłowy

 

W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa działać nieprawidłowo. Rozwiązaniem jest w pisanie kodu 00-000 i podanie prawidłowego kodu miejscowości odbiorcy w okienku INSTRUKCJE SPECJALNE

 

3. Nie mogę odnaleźć kwiatów, które widziałem na polskiej stronie

 

Na każdy kraj jest przygotowana inna oferta bukietów w cenach obowiązujących w wybranym Państwie. Może się zdarzyć, że niektórych bukietów nie można wysłać do danego kraju.

 

4. Czy mogę dostać fakturę na wysłane kwiaty

 

Tak oczywiście. Po złożeniu zamówienia proszę przesłać dane firmowe wraz z numerem zamówienia na adres info@kurierkwiaty.pl - odeślemy zwrotnie fakturę elektroniczną PDF

 

 

 

 

 

 

Pomoc