Jak wysłać kwiaty kurierem kwiatowym za granicę?
- Wybierz kraj dostawy w górnym menu (domyślnie krajem dostawy jest Polska - PL) - jeżeli nie ma możliwości wyboru innego kraju niż Polska - opróżnij koszyk zakupowy i spróbuj ponownie. Po wyborze innego kraju pojawią się w menu literki np DE - dla Niemiec
- Wybierz kwiaty spośród tych, które się wyświetlą po wyborze państwa. - Możesz też nawigować po górnym menu wyszukując kwiaty na wybraną okazję lub kolorystykę. Po otworzeniu karty produktu wybierz rozmiar kwiatów i kliknij DODAJ DO KOSZYKA
- Po dodaniu do koszyka wybierz DATĘ DOSTAWY
- WAŻNA INFORMACJA - Dla przesyłek zagranicznych nie ma możliwości wybrania godziny. Ewentualne uwagi dotyczące czasu doręczenia możesz wpisać za chwilę w kroku "Dane doręczenia" - pole "instrukcje specjalne".
- W kolejnym kroku wypełnij DANE ODBIORCY kwiatów (koniecznie podaj aktualny telefon kontaktowy do odbiorcy - bez tego zamówienie może nie zostać zrealizowane). Jeżeli chcesz przekazać kurierowi wskazówki dotyczące realizacji zamówienia wpisz je w okienku INSTRUKCJE SPECJALNE, a następnie na tej samej stronie wypisz treść BILECIKU
- Na kolejnej stronie podaj swoje dane nadawcy
- Na następnej stronie wybierz FORMĘ PŁATNOŚCI
Najczęściej zadawane pytania:
1. Nie mogę wpisać nr telefonu odbiorcy - wyświetla się, że jest nieprawidłowy
W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa może działać nieprawidłowo. Rozwiązaniem jest wpisanie 000000000 (9 zer) i podanie telefonu kontaktowego do odbiorcy w okienku INSTRUKCJE SPECJALNE
2. Nie mogę wpisać kodu pocztowego odbiorcy - wyświetla się że jest nieprawidłowy
W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa działać nieprawidłowo. Rozwiązaniem jest w pisanie kodu 00-000 i podanie prawidłowego kodu miejscowości odbiorcy w okienku INSTRUKCJE SPECJALNE
3. Nie mogę odnaleźć kwiatów, które widziałem na polskiej stronie
Na każdy kraj jest przygotowana inna oferta bukietów w cenach obowiązujących w wybranym Państwie. Może się zdarzyć, że niektórych bukietów nie można wysłać do danego kraju.
4. Czy mogę dostać fakturę na wysłane kwiaty
Tak oczywiście. Po złożeniu zamówienia proszę przesłać dane firmowe wraz z numerem zamówienia na adres info@kurierkwiaty.pl - odeślemy zwrotnie fakturę elektroniczną PDF